Amanda

Läxhav

Publicerad 2010-09-14 20:51:29 i Allmänt,

Läxberg? Läxgrop? Nåja, en massa läxor i alla fall. Kan inte gillas! Jag har just avslutat en psykologi essä, som bannemej var svår att skriva. Nu ska jag bara sätta igång med modersmålsuppgiften som lär bli runt fyra sidor lång och sen en hög med matematikuppgifter. Är ni avundsjuka så är det helt förståeligt!

Annars då? Fullt upp med träningar har jag haft idag. Första danstimmen för hösten är också avklarad, och det kändes bra att lite få sådan sorts träning efter en allt-för lång paus på den fronten. Och så har jag ätit en hel omelett idag, bara så ni vet! Jag var hungrig..


Här har ni nu annars en bättre bild än webcam bilden på min hårfärg. Jännä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela