Amanda

Godnatt

Publicerad 2010-09-19 01:50:09 i Youtube,

Tänkte snabbt gå igenom min dag.
Jag steg upp i morse, mycket trött, efter en tre timmars nattsömn. Förklaringen till detta var brors efterfest.
Lite före nio åkte jag, Jossan och hennes mamma till Helsingfors. Där vandrade vi på i några timmar och något smått och gott åkte med hem, t.ex. världens finaste byxor!
Väl hemma fick jag stress för att jag snart skulle vidare till fotbollsavslutning med världens bästa lag!
Avslutningen var mycket lyckad med god mat, rörande tal av coach och lagkamrater samt föräldrar.
När avslutningen led mot sitt slut åkte vi vidare till Nette, var det var najs! Och slutligen gick jag över gatan till fina T, vilket också var najs!

Nu ska jag lägga mig på örat och sova längelänge. Den som väcker mig är dödens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela