Amanda

Torsdag

Publicerad 2010-10-28 13:06:41 i Youtube,

När jag vaknade i morse efter ca två timmars sömn kändes allt som skit, så jag ringde till mamma min och bad henne sjukanmäla mej, vilket verkligen behövdes. Jag skulle knappast ha klarat av skoldagen. Dessutom smattrade regnet för fullt på balkongglaset, vilket inte gjorde saken bättre. Runt nio vaknade jag igen av den hatade lövblåsaren, men lyckades som tur somna om och sov sedan någon timme till.

Nu funderar jag på om jag ska orka träna idag. Min träningsinspiration finns inte riktigt just nu. Jag hoppas på att det blir innebandy idag så jag får springa lite. Och ikväll blir det teater med finaste mamma. Ska bli riktigt kul att göra något med henne!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela