Amanda

Fotbollsgala

Publicerad 2010-10-24 13:45:40 i Allmänt,

Gårdagen var en dag som jag hade fullt upp från morgon till kväll, gårdagen var en väldigt bra dag.

Det började med att jag stack iväg på jobb, mycket trött, klockan sju. Jobbade till halv tre, kom hem, hoppade i duschen och runt tre ringde Desse på dörren, medan jag ännu dansade runt i mina underkläder. Så småningom kom även Märta, JossanSund, JossanSjö och Jenny till festfixet. Runt fem, efter att jag hade tagit en massa tid på mej och dom andra stått och väntat på mej suckande for vi iväg och kollade lite futsal före vi gick iväg till snåresalen, fotbollsgalan.

Väl där hittade jag min avec och så sökte vi våra platser. Och så åt vi, mycket och gott, och så småningom började alla byta platser och priserna för lotterna vi köpte användes väl. När klockan började dra sig mot tolv dansade vi för full rulle, och runt ett ville Tobias gå hem, så snällt följde jag med. Inget fel på det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela