Amanda

Åbo

Publicerad 2010-10-03 21:23:29 i Youtube,

Jag har haft ett otroligt roligt veckoslut!

Det började med träning och mys på fredagen. På lördag morgon var det start till match redan klockan åtta på morgonen, så då åkte vi iväg i en iskall buss, mycket morgontrötta, upp till Björneborg. Matchen, som var seriens sista, slutade 1-1 och jag spelade mina första minuter med damlaget. Det kändes så jäkla bra! Nu är det bara att träna vidare och hoppas på fler minuter! Efter matchen åkte de flesta från laget till Åbo, var vi hade det så grymt kul! Idag sex tiden var jag sedan hemma efter ett dygn som man får tacka för, och väl hemma var det bara att sätta igång med sträckläsning av biologi. Jag hatar det verkligen! Fy as. Sist och slutligen vill jag tusen-tacka Ann-Sofie för att vi fick vara hos dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela