Amanda

10 saker

Publicerad 2010-10-03 21:17:25 i Allmänt,

Jag har mottagit denna fina utmaning att berätta 10 saker om mej själv av denna fina Jossan!

- Jag är livrädd för maskar. Ibland, när jag blir riktigt överraskad av någon mask kan jag t.o.m. börja gråta!

- Jag fyller år imorgon (vinkvink!)

- Jag saknar min bror som är i militären för tillfället.

- Jag äter gärna banan med det mesta; tortillas, sallad, till flingor, till choklad, på bröd. Love it!

- Jag är laktosintolerant, sorgligt men sant. Jag har dessutom varit det så länge jag minns.

- Jag vill ha läsglasögon för att det är snyggt. Höhöh.. Skulle jag ha skulle jag säkert ångra mej.

- Jag har alltid så jävla kul med mina vänner. De är otroliga!

- Jag, Jossan och Desse har en hel del med tysta gester som betyder en hel del kul. OUTSIDE.. !!

- Jag är grymt kittlig på örat.

- Jag har en hel låda full med softgun kulor. Jag och mina kompisar samlade dem alltid efter min brors softgunkrig när jag var yngre. Varför jag har dem kvar är en annan femma..

Och slutligen vill jag utmana Ewe, Emma och Issa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela