Amanda

Söndag

Publicerad 2010-11-07 17:57:37 i Allmänt,

Idag vetni, idag har jag testat på något nytt. Jag har nämligen varit på min första innebandyträning med ett riktigt lag, och det var mycket roligt! Jag, Jossan och Lellu bestämde oss för att testa hur det är att spela med dem, och det kändes bra. Nu återstår det bara att se hur mycket man kommer att spela i framtiden, eftersom att det antagligen blir en hel del sen när fotbollen börjar igen. Men med att hinna med båda vore kul.

Jajja, idag har jag också tittat på futsal. Lite surt att motståndarlaget gjorde 4-4 målet 23 sekunder före matchen var slut.

Men nu ska jag äta, öppna matematikboken, stänga matematikboken och sedan traska iväg till min kille.


Han är ju grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela