Amanda

Måndagskväll

Publicerad 2010-11-15 21:51:30 i Youtube,

Denna kväll har varit en av de bästa tänkvärda. Började med innebandyträning som jag redan nämnde, vilken gick riktigt okej med tanke på att det var min andra träning med Elit, och fortsatte sedan med mys och DHW med finfina flickor. Sådär att bara hänga med bästa kompisar på vardagskvällar har man inte gjort på  länge, men vem annan man hängt med kan man ju inte klaga på.. ;)

Annars känner jag mig mycket glad idag. Nu ska jag avsluta kvällen med kanske min femte kopp te för dagen och läsa lite modersmålsbok i hopp om att snart ha den utläst.

Godnatt!


Psst! Melissa Horn, som jag hittat på Nettes Spotify lista, är grym. Lyssna ovan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela