Amanda

Kvällstimmar och skitväder

Publicerad 2010-11-03 15:34:26 i Youtube,

Vädret är verkligen uselt idag. I morse var det ändå helt okej då jag gick till skolan, men när jag och Susanna skulle gå mot torget idag efter skolan för att sedan gå på café såg det inget vidare ut. Riktigt äckligt höstväder. Därför ser jag inte heller riktigt fram emot att gå till skolan igen om en stund för att sitta där på kvällstimmar i tvåochenhalvtimme. Visst är ämnet riktigt intressant, historia om förintelsen, men det känns lite segt sådär på kvällskvisten. Mycket hellre skulle jag ligga hemma och mysa, men som tur får man det efter timmarna, hihii...

Nåja, nu ska jag avsluta min lediga tid med att hitta ett häfte och titta på kungarna av tylösand (BÄST!!). Ha en skön tisdagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela