Amanda

FREDAG!

Publicerad 2010-11-26 15:54:10 i Allmänt,

Äntligen lite paus från provveckan! Och hur man har längtat. Provveckan har gått som jag förtjänar med tanke på så lite läsning som möjligt i vissa ämnen. Ikväll blir det födelsedagsfiras, vilket ska bli riktigt kul, och imorgon står det innebandybastukväll och -julfest. Väldigt trevligt måste jag säga!

För tillfället sitter jag med kaffekoppen i handen i baconos efter att för första gången i mitt liv stekt bacon, och mina första stekta bacon gick till broder som just kommit hem från ett militärläger i kylan. Annat som också händer just nu är att broders kompisar sitter och argumenterar om vem av Megan Fox och Rihanna som är snyggare. Riktigt intressant diskussion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela