Amanda

Farsdag

Publicerad 2010-11-14 13:48:12 i Allmänt,

Ha en bra farsdag världens finaste pappa! Tyvärr ska vi inte fira den idag, eftersom att vi redan gjorde det igår och pappa åkte iväg till landet igår kväll.
Gårdagen var rätt jobbig p.g.a. denna förjävliga förkylning. På jobbet måste jag först slute en timme tidigare, och hela kvällen tog jag det lugnt, först hos Jossan med flickorna och sedan bara hemma med min modersmålsbok och till sist fick jag även Tobias på besök.

Idag ska jag också bara ta det lugnt. Jag har nämligen tänkt att min hosta ska vara bättre imorgon så jag kan fara till Karis på innebandyträning. Det kan ni väl hålla tummarna för? Tack!

För övrigt har jag blivit en te-fantast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela