Amanda

Ding-ding-ding

Publicerad 2010-11-05 14:15:56 i Allmänt,

Ni vet den störande huvudvärksreklamen, antar att den är för någon slags tablett. Nåja, men så känns det nu. Antagligen har jag feber också, men mäta den tänker jag inte göra för då känner jag mig tvungen att sitta inne ikväll. Nog för att jag antagligen endå kommer göra det, men det känns mycket värre om man är tvungen till det.

För övrigt vill jag påstå att jag är mycket irriterad på Sveriges TV4 då man inte längre kan titta på Idol live på deras hemsida. Frustrerande eftersom att vi inte har de rätta kanalerna.

Men nu ska jag lägga mej och titta på Kungarna av Tylösand och hoppas på att huvudvärken släpper för att sedan gå och handla mat och... EN JULKLAPP. Herre... Jag och Märta räknade idag att det endast är sju veckor till jul.


från weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela