Amanda

WOOP!

Publicerad 2010-05-08 00:01:12 i Allmänt,

Igår hade vi match, vår första seriematch och vi förlorade 3-0, bu!
Idag har jag haft en lång skoldag, träning och sedan B-day party hos Josephine. Riktigt, riktigt jättekul! Tack darling!
Oooch imorgon kommer den efterlängtade shoppingen, kommer antagligen hem pank, höhö . Nåja, ska shoppa med en av favoriterna - Jossan! Nääjs.

Vetni när jag senast shoppade sådär ordentligt? Jag tror faktiskt att det var någon gång runt februari, USCH! Nåja, men jag ska endå spara lite för det kommer att komma tre andra shoppingtillfällen den kommande månaden, yay!
Men vetni nu talar jag bara skit så nu ska jag sluta skriva.
(Ps. Sarah höll på att svänga in vid fel gränd idag när hon skulle köra hem till sig ikväll. Hon höll inte på att hitta hem. Hihi! Sötsöt <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela