Amanda

Söndag

Publicerad 2010-05-09 21:10:18 i Allmänt,

Fyfaan! säger jag för skolan. Okej, för spanskan. I och för sej så kommer en författare till skolan imorgon, Kaj Korkea-Aho, och han är faktiskt jätteduktig. Som bäst läser jag också hans bok. Annars var man kan ha hört om honom är i Radio Pleppo. "Nån av domdä Ted o Kaj" som Emmas mamma sa, haha! Och nu är det ju bara sen att vem av Ted o Kaj är det som kommer?

Och så vill jag säga GLAD MORSDAG till världens absolut bästa mamma! Tack för allt, du är schystasteste, PUSS!
Henne har vi idag firat här hemma med att jag, min bror och min styvfar lagade en trerättersmiddag, naaam!

Och slutligen så kan jag säga grattis till Bk:s handbollsbooys till guldet, bra jobbat!



Great pic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela