Amanda

YOU KNOW WHAT?

Publicerad 2010-03-19 17:10:29 i Dagbok,

Jag är hemma, och gissa hur jääkla skönt det är.

Klassresan har varit otroligt lyckad och Tahko som resemål var lätt sagt perfekt! Vi har varit i backen halva dagen och andra halvan har vi suttit och tagit det lugnt och myst i våran stuga. Jätteroligt har vi faktiskt haft det. Dessutom har jag åkat bräde med Sofia som har åkt skidor i nästan hela sitt liv, så hon har tvingat med mej i svarta backor och offpister och annat kul. Fan vad roligt vi har haft det! Och för er som inte åkt offpist förut och ändå är rätt så bra, så gör för fan det. Jag vill tillbaka till dendär härliga snön !

Annars då? Jag missade träningen idag för vi kom hem så sent, och nu funderar jag vad jag ska hitta på. Bara ta det lugnt låter som det skönaste alternativet, men jag får se lite. Hmm ..


Sarah, jag, Isabel och Josephine uppe i backen. Sarah's kaamera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela