Amanda

Night!

Publicerad 2010-03-09 22:21:47 i Allmänt,

Jag tänkte bara säga godnatt och klistra in ett skämt hit, haha!

En mamma går in i sin dotters rum och märker att dottern är borta.

Ett brev ligger på sängen och, med det värsta i tanken,

rusar mamman till brevet och öppnar det:

Kära mamma, Jag är ledsen att behöva säga det,

men jag har åkt iväg med min nya pojkvän.

Du skulle se honom mamma,

han är så snygg med sina tatueringar och piercingar

och hans motorcykel är grym!

Äntligen är jag gravid och vi kommer att bo i hans husvagn i skogen.

Nu när vi märkt att marijuana inte är dåligt för oss kommer

vi att odla det och sälja till flera av våra vänner,

när dom har slut på kokain och ecstasy.

Eftersom både Abdul och jag gillar barn planerar vi att skaffa många,

och så fort vetenskapen tar fram ett botemedel mot AIDS kommer Abdul

att bli bättre.

Nästa gång vi ses får du träffa dina barnbarn!

Hjärtliga hälsningar din dotter.

PS: Jag bara skojar mamma, jag är hos grannen.

Jag tänkte bara få dig att inse att det finns värre saker här

i livet än mina betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela