Amanda

Lovely day!

Publicerad 2010-03-10 20:17:05 i Bilder,

Vädret har ju varit hur härligt som helst ! Solsken precis hela dagen och så ser man bara hur snön smälter. Grymt!

Annars har jag skön skoldag, vi hade hejarklacksträning och sen gymnastik, som bara är kul , och före det en riktigt trevlig samhällslära timme. Kan man klaga? Nej! Det känns vetni nu som om skolan aldrig skulle börja påriktigt. Jag var ju sjuk hela förra veckan , och denhär veckan har jag inte haft en enda jobbig dag ännu, och så åker vi ju till Tahko på klassresa nästa vecka. Lugnt och skönt kan man bara säga!


Härligaste bilden jag sett på länge. Den har allt ! Färgerna, tjejens kläder&energi, vyn och mer, skulle kunna hålla på förevigt. Oj säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela