Amanda

FUCK FEVER!

Publicerad 2010-03-01 14:06:49 i Allmänt,

Jahap, så har jag feber igen . Jag kom ju igår hem från Idrefjäll efter en härlig vecka med härliga mänskor, härliga backor och den härliga snowboarden! Ungerfär 6 timmar per dag spenderade vi i backen , och efter det blev det en hel del filmtittas och att bara ta det lugnt. Jag måste nog säga att jag trivdes riktigt jävla bra där. Jag delade rum med Ewe, och vi hade ju det bästa rummet så det var awesome! ;)

Jag ska försöka att få bilder av Ewe ifall att hon har lust att ge mej? Annars så blir jag utan bilder, eftersom att min kamera är döööd . Buu! Nåja . Men nu ska jag fortsätta bota min feber och ta det lugnt, äta lite sallad och kolla film . Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela