Amanda

FREDAG

Publicerad 2010-03-05 19:48:18 i Dagbok,

Jah! Härligt! Fast jag inte gjort just något vettigt förutom att jag städat mitt rum och varit på släktmiddag, men ändå känns det bra. Det känns som om jag har världens planer (fast jag inte har några klara) och som om jag skulle ha grym känsla för denhär kvällen.

Men jag har ett skämt att berätta , höhöh !

En tjej pratade med sin kompis dagen efter att hon hade "varit i plyshan?!?" med en kille. Kompisen frågade :
- Vem var killen?
Tjejen svarade:
- Björn Borg !
Kompisen:
- Nej , det tror jag inte på !
Tjejen:
- Jo , det stod ju på hans boxers.

Haha, och det var min styvmors mammas skämt, och hon är närmare 80 år gammal. Skönt skämt, haha ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela