Amanda

Sail away

Publicerad 2010-06-01 20:11:40 i Allmänt,

Gott folk! Idag har jag gjort något jag aldrig gjort förr, nämligen seglat i en laser segelbåt helt själv. Och nu har jag gryyyym sommarkänsla och vill bara tillbaka till segelbåten. Somrigare saker får man söka. Så nu vill jag ge Sofia ett stort tack för att du övertalade mej att komma med. Puss på dej!

Annars har jag en hel del grejer att visa er. Min styvfar var nämligen till IKEA igår och bar hem en klädställning som jag suktat efter i år och dagar (nästan), så inatt blev det inte mycket sovas eftersom att den skulle byggas ihop direkt! Jag tror jag har något fel, för alltid när jag får något att bygga, fast jag skulle få det klockan fem på morgonen, så skulle jag måsta bygga ihop det innan jag lägger mej. Tvångstankar detdär!



Grymma bilder härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela