Amanda

!

Publicerad 2010-06-16 23:48:36 i Allmänt,

Mitt avskedsbrev.

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Fuska inte!

Kära Antto. För det första vill jag säga att Danne Haglund är den bästa vän jag haft, och att Eva-Lotta är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att Janina och Jeppe Tumme gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Nisse Lindqvist får ett lyckligt liv tillsammans med Allo. Jag vill säga tack till CHRIS för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Heski. Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan Janni tog sitt liv.

Snälla Matte Granroth, sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Robbe och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Skreppis som kommer i 130 km/h på en trehjuling.

Jag vill också meddela mitt hat mot Anssi, eftersom han varit otrogen mot min käraste vän Cribbe. Jag vet att Fammo kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver.

Mitt sista och största tack går till Henkka  för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Märta och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Taxi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela