Amanda

Hiett!

Publicerad 2010-07-12 21:23:54 i Allmänt,

Herregud vilken hetta vi har haft här idag. Enda skedet jag har klagat på den var på träningen, för fy och fan vad klibbigt det var. Precis som Boni sade: "Det ser ut som om vi skulle vara inkletade i olja". Usch! Men annars var det en bra träning. Annat jag grejat med idag är jobb och steekas!

Sen kan jag också passa på att berätta om en liten incident som hände igår. Jag och Märta var och simmade ner till Langansböle strand, som är en liten strand som det inte kommer mycket människor till, så vi bestämde oss för att bada näck. Så vi simmade ut mitt i viken och hade det gött, ända tills vi såg tre bilar dit. Oooj, sa vi, och simmade snabbt tillbaka till bryggan, fumlade med bikinina men vi klarade det. Haha!


weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela