Amanda

Lista 3

Publicerad 2010-01-19 17:24:38 i Allmänt,

Lovar du att vara ärlig? Ja för fän

 

Du heter: Amanda

 

Smeknamn: Mandy, Manda, Mämppa, Mäända

 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Onerepublic ft. Timbaland - Apologize

 

Beroende av: Bepanthen (mitt liv!!!)

 

Vad tror folk om dig: U tell me ;)

 

Stämmer det: Beror på..

 

Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår

 

Vad säger du för att imponera på någon: How you dooin' ? ;) Nånej , men det beror lite på vem..

 

Hur imponerar man på dig: Beror på humör och person , men komplimanger fungerar väl för det mesta ;)

 

Brukar du skratta för dig själv: OM jag brukar!

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Joo.. Eller de va ett lite blygsamt förslag (A)

 

Var bor du: Hemma !

 

Trivs du där: Ja , jag trivs bra .

 

Äger du några converse: 2 par, ett par vita och ett par svarta. Vill ha ett par olivgröna också. Och ett par röda skulle inte heller sitta fel..

 

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

 

Brukar du bli för full: Ibland ... Hehe.

 

Är du allergisk mot något: Nej, inte vad jag vet

 

Hur svarar du i mobilen: Hallo/Hej/Tja/ Nå? , beror på vem som ringer ;)

 

Antal timmar sömn inatt: 6 kanske ? Allt för lite i alla fall.

 

Brukar du komma i tid: För det mesta ja,  men misstag händer ju .

 

När mår du bra: När jag är omringad av nära och kära

 

När blev du fotad senast: På söndag kanske

 

Hur känner du dig nu: Trött och inte alls taggad att dansa om 36 minuter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela