Amanda

Lista 2

Publicerad 2010-01-18 18:54:54 i Allmänt,

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Med tanke på klockaslaget, så sov jag förmodligen sött som femåring

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Skulle inte förvåna om jag satt vid datorn som nu

3) FEM SNACKS DU GILLAR

CHOKLAD, chips, mandariner, grynost och majs

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

OneRepublic ft. Timbaland - Apolpgize

Westlife - When you're looking like that

Backstreet Boys - I want it that way

Rihanna - Rehab

T.I. - Whatever you like

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

RESA!, shoppa, skänka till välgörenhet, skämma bort nära och kära och köpa flera fina hus lite här och där .

6) FEM DÅLIGA VANOR

För mycket vid datorn , sover för lite i veckorna , duschar länge , chokladmonster och äter mycke och ohälsosamt när jag har tråkigt

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Sova, träna, vara med kompisar, festa och mysa.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Tanttrosor , transparent topp utan bh , Converseliknande heels, prickig rock och mössa som inte täcker öronen

9) FEM FAVORITLEKSAKER:

NU: dator, telefon , iPod , plattång och tv

FÖRR: Kramdjur, Barbie , Myscene , lego , Babyborn

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:

Ewe, JossanSund, Emma, Issa & Susku

Kommentarer

Postat av: ewe

Publicerad 2010-01-18 21:36:09

Jag gör den imoron babe ;)

GOnatt <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela