Amanda

Jag gillar att göra listor..

Publicerad 2010-01-27 21:03:25 i Allmänt,

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Yup

2. Är du lycklig?: För det mästa skulle jag kalla mig själv lycklig, ja

3. Är du uttråkad?: För tillfället är jag det..

4. Är du ledsen?: Nejdå!

5. Är du italienare?: Inte vad jag vet?

6. Är du cool?: Om jag är !

7. Är du från Irland?: Nono

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej, inte på läänge.

 

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Jag antar det

2. Har du någon gång blivit sårad?: Mm..

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Händer rätt så ofta

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Det tror jag de flesta har

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja.

6. Har du haft en hemlig beundrare?: Jo, om jag minns rätt

7. Är du kär?: Tyvärr inte.

8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Ja, sen när jag har hittat den rätta, hihi.

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: Lunar, vad är bilddagboken?


2. Hår eller ögon?: Håriga ögon, hahah! Näe, men ögon.

3. Katter eller hundar?: Hundar

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner

5. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca-Cola

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Beror på humöret, men utekväll för det mesta

7. Pengar eller lycka?: LYCKA!

8. Dag eller natt?: Natt

9. Msn eller mobil?: Mobil

 

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Jadå

2. Brutit nåt?: Som tur, nej.

3. Gjort nåt du ångrar?: Näeee. Nånej, såklart jag har.

4. Hoppat Bungee Jump?: Nej , men det är något jag ska göra före jag dör.

5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja, för att skydda den antar jag.

6. Ätit en hel tårta?: Hehe, flere gånger. Matvrak som jag är

7. Gjort bort dig offentligt?: Hehe, ja.

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ja

9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja

10. Velat försvinna?: Då jag är trött , så alltid.

 

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Robert R

2. Telefonsamtalet du fick: Mamma <3

3. Personen du var med: Mamma <3

4. Roligaste grejen som hänt: Idag såå. Kanske Jenny på volleyn, haha!

5. Personen du smsade: MyJosie

6. Personen du tänkte på: Haha, eftersom förra punkten så - Jossan

7. Du skrev till på myspace: -

8. Du kommenterade: Niccus

9. Du tillbringade natten med: Jenny kanske.

10. Du kramade: Hihihi. (secret)

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2010-01-28 16:09:07

spelar du vollyboll? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela