Amanda

Idag ska jag mysa under täcket hela kvällen!

Publicerad 2010-01-11 17:21:39 i Dagbok,

Och inte gå ut en meter ens ! Egentligen har jag träning, men mina ben är grymt sjuka så jag stannar nog här så kanske de blir bra någon gång. Jag har en grej som heter valpsjuka, som man kan ha så länge man växer eller något liknande. Det gör något förfärligt ont när det är som värst, man kan knappt gå! Så därför ska jag ligga hemma och mysa framför TV:n och filmer ! Härlig start på veckan .

Annars har jag fått en ny upplevelse denhär dagen: att simma med grodfötter . Så jäkla kul ju ! Varför har ingen rekommenderat det förr? Man känner sig så fri från allt när man bara sveper fram i vattnet så det bara strittar runt en. Om jag skulle få välja vad jag helst skulle göra och var jag skulle vara just nu så skulle det nog vara simmande med ett par grodfötter, med ett cyklop vid ett korallrev i ett varmt land och bara glida fram. Hur härligt? För härligt!

 

Ni får gärna berätta vad er drömplats just nu är!

Kommentarer

Postat av: Cato

Publicerad 2010-01-17 10:56:05

THAILAND!!! :( JAG VILL TILLBAKA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela