Amanda

Jessjess

Publicerad 2010-02-17 22:13:24 i Youtube,

Dagen har jag spenderat med att träna. Riktigt skönt! Och igår var jag ju till Helsingfors på teater och före det shoppade jag lite. Vad jag shoppade var en Peak hoodie, nike trosor, springleggings och sportbh, topp och en kofta . Riktigt bra! Och somsagt så är min kamera sönder så jag sörjer. Men nåja, min hoodie är härlig och jag är nöjd. Imorgon är det ju penkkis. Bror min är ABI så vi har riktigt kul här hemma med utklädnader och grejs inför teatern, HAHA!

Godnatt.



En film från festen i fredags som jag just precis kom över, tss.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-18 16:28:29

Vilken färg är hoodien? :-) Och tänker du gå till gymnasie efter nian? :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela