Amanda

Trist

Publicerad 2010-12-23 18:10:26 i Youtube,

Egentligen skulle jag fira jul på landet med far, hans fru, bror, farmor och en familjebekant, + att grannhuset skulle vara fyllt med farbror med familj, altså en massa kusiner med deras barn. Skulle ju ha varit mysigt.
Men eftersom att jag inte ville smitta ner hela högen stannade jag hemma hos mor med henne, hennes sambo och hans familj. Kan väl också bli riktigt mysigt, men jag hade verkligen sett fram emot att träffa min ena kusin som bor i Saudiarabien och min andra kusin med familj som bor på Åland.

Trist säger jag!

Kommentarer

Postat av: märta

Publicerad 2010-12-23 18:32:43

Okej,den där sången e typ finast i världen. Jag har nu lyssnat på den 5ggr efter varann.. vad heter den?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela