Amanda

Söndag

Publicerad 2010-12-05 12:06:24 i Allmänt,

Jag har faktiskt inte hunnit blogga eftersom att jag påriktigt haft fullt upp sedan torsaden, men som tur så är vi lediga imorgon ännu p.g.a. självständighetsdagen.

Nåja, men på fredag jobbade jag, spelade fotboll och hängde med min fina kille! Även igår jobbade jag, och efter det bar det av till tackfesten som stundvis var kul, men sen fick jag nog av allt bajs så jag gick hem. (Observera gick!! Det var kallt.)

Idag är jag lite nedstämd, fortfarande efter allt onödigt igår. Jag förstår mej inte riktigt på vissa människor och varför de ska bete sig som de gör. Men vetni, idag ska jag få fara och åka snowboard för första gången i år, och jag är taggad. Lite nervös också kanske, hoppas att jag alls klarar av att stå på brädet iår ;)

Bilder från gårdagen kommer säkert senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela