Amanda

Dag 2 - Min första kärlek.

Publicerad 2010-12-09 13:03:25 i Allmänt,

Det beror lite på vad man räknar med första kärlek. Men jag kan ta alla tre olika alternativ jag har.

Min första "kärlek" är Oskar. Vi gick i dagis, var kanske fem år gamla och pussades väldigt mycket bakom soffkanten. Pussnata sysslade vi också mycket med, och vi tog alltid fast varandra. Vi byggde också kojjor och satt inne i dem och pussades. Dessutom valde han alltid färgen blå när jag hade lagat en "loppa", eftersom att det bakom den blåa luckan stod det "pussa mej". Så det så!

Min första som jag trodde var min livskärlek var Alex. Vi var 11 och sade att vi var kära, men vi träffades kanske två gånger under det hela året som vi var tillsammans. Men honom tyckte jag om. Han var ju sååå snygg!

Och till sist, den som jag egentligen skulle kalla min första kärlek, Robert. Vi träffades första gången när jag gick på 6an, altså var jag 12-13 år gammal, och "var tillsammans" kanske två månader. Följande år när jag började högstadiet blev vi ihop igen, och var ihop lite över ett år och hade det lite som en berg-och-dal bana, men för det mesta var det väl bra. Efter det var det väldigt svårt att släppa taget, eftersom att han betydde så mycket för mig då.

Och nu har jag min väldigt fina Tobias, som jag tycker är väl värd att nämna eftersom att temat på inlägget är kärlek. Världens bästa kille!


Från weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela