Amanda

Dag 6 - Min dag.

Publicerad 2010-12-17 16:22:54 i Allmänt,

Idag är det fredag. Det har jag inte kännt av. Men endå har dethär varit en bra dag, jag är nämligen friskare. Min stegring är rätt låg, men hostan är ganska oönskad.
Vad jag gjort idag. Jag kan börja med att berätta att jag varit hemma från skolan.
Jag vaknade runt 10 av att mamma ringde och bad mej kolla om kaffekokarn var avstängd(vilket den var) och om jag kunde koka tio ägg åt henne tills hon kommer hem. Så sakta men säkert började jag sträcka på mej, mäta febern och steg sedan upp. Och vad jag riktigt gjort sedan dess vet jag inte. Jag har väl duschat, gått igenom alla mina toppar, tishor och långärmade, läst rätt mycket samhällslära och fixat några papper och även ritat mellan varven, och då förstås kokat ägg.

Nu tänkte jag kanske så småningom packa några julklappar, diskutera med bror som just kom hem, äta räksmörgåsar och hänga med min Tobias. Väldigt ansträngande!

Så nu tänkte jag visa min otroliga konsttalang, HA-HA!

Hade lätt tråkigt när jag ritade av juiceburken.

Kommentarer

Postat av: sååfn

Publicerad 2010-12-17 19:00:59

hejdu! jag saknar dig lite, eller ganska mycket :) är du nöjd med din kamera?



Din dag verkar u ha varit händelserik :)) iallafall mer spännande än min....



Pussochkramochkryapådej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela