Amanda

Dag 5 - Vad är kärlek?

Publicerad 2010-12-16 13:42:43 i Allmänt,

Kärlek är något fint, något som alla är värda att uppleva. Men hur kan man veta att det man känner är riktig kärlek?
Enligt mej vet man då man känner att man blir glad direkt man ser personen, att man får en liten bubblig känsla inom sig när personen rör en, att man vill vara med personen hela tiden och att personen hela tiden finns i ens tankar. Jag tror egentligen man vet, man känner det på sig. Men om jag ska definiera känslan är det såhär. Såhär känner jag för Tobias.

Men det finns många olika sorters kärlek. T.ex. får jag kärlek av min familj, av mina vänner och mina fina pojkvän, vilket jag känner mig väldigt lycklig över.

Kärlek får en att må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela