Amanda

Söndagen

Publicerad 2010-08-22 20:31:34 i Allmänt,

Denna söndag har jag vaknat upp hos pappa lätt illamående och med en riktigt mysig näckspärr. Gårdagen blev inte riktigt som tänkt. Jag hade nämligen tänkt mej tjejkväll och mys med vännerna hos Vicis, så som det började. Men sedan bestämde vi oss för att gå in till stan till Calle, där festen var i startgroparna. Fortfarande hade jag inte tänkt festa, men det ändrades snabbt då volymen höjdes och glasen fylldes. Så natten blev rätt sen, då det slutade med att jag och Axel pallade äppel på hemvägen. En riktigt lyckad kväll blev det ju, fast den var riktigt oväntad.

Så idag har jag tagit det lugnt, sett två fotbollsmatcher, läst läxor och vilat nacken. Och imorgon kommer en fin hem, vilket jag ser fram emot!



Vogue Italia August 2010

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-08-23 00:47:05

Hahah! Vi pallade också äppel ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela