Amanda

Danmark

Publicerad 2010-08-20 21:48:53 i Bilder,


Ungefär direkt när vi kom till Köpenhamn mötte jag och pappa upp min styvbror och hans fru för att sätta oss på en restaurang för att äta smörrebröd och dricka öl. Mycket gott!

Efter det drog vi vidare till ströget. Mitt på ströget höll de på med cool grafitti.
En liten parentes är att då jag senast var i Köpenhamn och gick på ströget för kanske fem år sedan, så höll de på med någon slags stor dance battle. Mycket coolt händer tydligen där!


Nyhavn var ju ett måste. Fint skit!

Där (i Nyhavn) drack jag en väldans god cappuccino. Jag har annars blivit ett kaffe monster. Great..

Och mycket mer har jag inte att visa. En riktigt behaglig resa hade vi! Tänk vad tiden gått långsamt, för en vecka sedan kom jag hem. Ojdå!

Kommentarer

Postat av: Janscii

Publicerad 2010-08-21 12:35:07

Fina bilder! :D

Postat av: iissaaa

Publicerad 2010-08-21 13:35:20

ja vill o diit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela