Amanda

VÅR

Publicerad 2010-04-18 18:22:33 i Allmänt,

Jag måste än en gång säga att jag äälskar det! Det känns just nu som om det inte finns några problem som helst i världen, i alla fall inte de dagar då solen lyser för fullt, som idag. Jag var just ut en stund och hade tänkt läsa bok , men så blev fallet intee. Det var nämligen litelite för kallt för att läsa bok , och jag hade litelite för mycket spring i benen för att sitta stilla, så jag gick omkring i gamla stan här i Ekenäs en god stund, och shit vilka fina hus där finns som jag aldrig sett förr. Så om ni inte inspekterat gamla stan här, ekenäsbor, så är det bara att dra på sej dojjorna och gå ut i solskenet och göra det. Fint!


Härlig vårig bild! Och fast jag inte gillar det, så måste jag erkänna att rökningen gör bilden ännu snyggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela