Amanda

Söndag

Publicerad 2010-04-11 18:34:50 i Bilder,

Goddag ! Jag tänkte börja med att berätta om det härliga vädret som vi har här i Finland, solsolsolsol! Idag har jag bara tagit det lugnt; sovit länge, varit och kollat fotbollsmatch och ätit grym kotzone med några vänner. Och nu bara slöar jag här hemma, är fortfarande ensam hemma och jag triiivs.

Gårdagen gick ut  på att vara på jobb, och sedan på kvällen blev det en rätt så tråkig fest, men tur så hade jag bra sällskap så det blev riktigt bra iaf. Jag hade på mej världens finaste partyklänning som jag lånat av Sarah ( SOM IDAG KOMMER HEM FRÅN ISRAEL ! :D). Jag tror nog jag måste visa den för er något, den är så jäkla fin.


Här ser ni min älskade ring och mitt fina, blåa nagellack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela