Amanda

Sjuuk!

Publicerad 2010-04-26 19:09:08 i Dagbok,

Jaa, sjuk igen. Eller inte liksom feber-sjuk, men jag känner mej underligt svag, huvudet är på spräningsgränsen och så fick jag ingen sömn inatt . Låg och vred mej i flera timmar p.g.a. att näsan var så täppt och så har jag en härlig rivjärnshosta.. Nåja, men det går förhoppningsvis över så småningom.

Ett annat bajs-fakta är att jag blev utan Gaga biljett. De andra köpte biljetter idag, och de hade inte lånepengar med och man kunde heller inte reservera, så jag blev utan. Men nu kan jag bara hoppas på att något bättre kommer till Finland. Kings of Leon är drömmen. I would love it!


Bild från Turikets Vougue April 2010. Wow!

Kommentarer

Postat av: Janina

Publicerad 2010-04-27 15:11:32

hon har ju en konsert till dagen efter , det finns biljetter till den ännu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela