Amanda

Plomplom

Publicerad 2010-04-15 15:12:17 i Dagbok,

Vem har varit latast i världen med bloggandet på sista dagarna? Jo jag! Men vafan , vädret har ju varit härligt som bara den så vem orkar då sitta inne och blogga (säger jag som nu sitter och bloggar, höhö). Nåja, men jag har haft två riktigt bra dagar. I tisdags hängde jag med Sarah ungefär hela dagen, hon kom nämligen hit övernatten så det blev mys! Och igår var det träningsdag med tre h i Sport10 och efter det blev det filmkollas hos Reidaar. The Strangers, någon som sett den? Nåja, det är iaf en grym skräckfilm , så för er som gillar såna är det bara att ladda ner.

Varför jag sitter inne nu är för att
1. Vädret inte alls är lika fint idag som de tidigare dagarna.
2. Tvättmaskinen är igång och vi har en hoppande en så någon måste alltid vara hemma medan den är igång.
3. Jag sov just.
4. Jag ska snart fara till min Josie och sedan spendera natten där, jiiha.

Vad annat? Jo, vi var idag med alla 9:or och kollade på Anne Frank's dagbok, och jag läser också boken för tillfället så jag känner mej riktigt insatt, höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela