Amanda

USCH

Publicerad 2009-09-17 19:05:11 i Bilder,

Jag mår sämst. Har just varit och kollat på våran träning i lite på en timme, vilket inte alls var en bra idé. Jag bara kände hur jag blev sjukare hela tiden , men där satt jag i alla fall. Så nu är mina näsborrar helt täppta så jag får ingen luft med näsan, mysigt..

Nåja , hoppas att det blir bättre så småningom och så önskar jag att det inte leder till en bihåleinflammation.

Annars har jag inte gjort mycket. Var på stan en stund med lite olika, och så bestämde jag och Ewe oss för att fara med några killar på Back Street Boys konsert i december. Kommer ju bli skitkul! :D BSB for life!


Från tisdagen , tack Jossan för bilden <3 !

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-17 20:07:42

Tråkigt att du blivit sjukare. Hoppas att det vänder snart så du blir frisk igen. :)

Postat av: Janscii.

Publicerad 2009-09-17 20:13:32

Krya på dej! :D

Postat av: Susk

Publicerad 2009-09-17 21:26:41

Jaa , ja va ju nog också me om att fara dit fjant! :(

Postat av: suska

Publicerad 2009-09-18 09:37:33

Joo, då vi va å se på fotismatchen prata vi alla tre om de :P hyvä muisti! Vi e ganska många påväg från ekenäs nu , Ja e påväg me Palle å Jussilainen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela