Amanda

Top 3 filmer jag vill se!

Publicerad 2009-09-01 20:07:45 i Film,

1. New Moon
(Twilight!!!) har ju läst boken till filmen , så jag har ganska så höga förväntningar, vilket är dåligt. Men se den vill jag iaf! I november kommer den ut på bio .



2. Sex and the city 2

Ett av mina favoritprogram är ju SATC, så hur skulle jag inte vänta på film nummer två då? Och så är jag ju tjej. Men den kommer ut först 2010 , men det är förhoppningsvis värt att vänta på det.
Självklar sak!




3. Fighting
Har hört att filmen är dålig, att storyn är dålig men att det finns en massa hunks med där. Nåja, men det är nu iaf en film jag gärna vill se.




Och såhär på tal om film har jag nu gett min externa HD till min vän Jenny, så hon ska lägga lite nya filmer till den , så det ska bli awesomee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela