Amanda

Söömniiig... zZzzZzZ..

Publicerad 2009-09-18 12:31:48 i Dagbok,

Tänkte att jag kanske skulle sova en stund nu , är helt slut! Vi fick iaf sluta skolan en timme tidigare därför att vi hade jomppa och det bara var 6 som deltog, eftersom att de flesta var som jag, sjuk! Usch vad alla är flunssiga nu , men vad är det nu där?

Haha, en kul grej var idag i skolan. Jag sprang genom en korridor och skrek ( undra inte? ) och mitt i allt ser jag en jävla snygg kille som jag har en crush på ( haha, dethär låter ju löjligt! Nog för att det är lite men , på skoj är det nog! ) och jag stannar, blir generad, vänder mej om och sedan när jag ska fortsätta gå går jag rakt in i en dörr, lyckat! :D haha.. Ett gott skratt fick de som var med mej iaf ;)

Nu sova !

Kommentarer

Postat av: Janscii.

Publicerad 2009-09-18 14:23:13

Hehe,lyckat Mandy! ;D



Ha redan fått planer fö vad ja ska göra ida,så det löste sig :) Va ska du själv hitta på då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela