Amanda

Söndag

Publicerad 2009-09-13 11:14:03 i Dagbok,

= slödag! Jag sov tills för ungefär en halv timme sen, vilket är sköntskönt eftersom att jag var hemma först 3 inatt, och såg på Lipstick Jungle tills klockan 4.

Detdär med bara tortillakväll igår blev inte riktigt av. Jo , jag var dit och vi hade skitmysigt - tog det bara lugnt , men så ringde Ewe och frågade om jag skulle med på fest, så jag tänkte att why not? Så nångång runt halv 12 for jag iväg , ut och festa. Kvällen slutade hos Theo.

Jag skulle antagligen haft mycket roligare om jag skulle ha stannat hos Mimmi, för jag hade inte riktigt nån festkänsla igår, men det gick väl bra iaf. Man vem ju aldrig hur dedär festkvällarna slutar.


Helt osminkad men jättesöt..

Kommentarer

Postat av: mimmi

Publicerad 2009-09-13 17:27:39

JA DÄFÖ SKU DU KANSKE HA STANNA HOS MIG O INTE FEIDA! heh

Postat av: Märta

Publicerad 2009-09-17 19:59:04

och naken?! xP hahha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela