Amanda

Sämre än sämst!

Publicerad 2009-09-30 17:18:28 i Dagbok,

Min uppdatering då , men jag har tyvärr inte tid när jag för det mesta målar för fullt. Riktigt bra kan jag själv säga att det blir, gillar färgerna. Har nog tagit några bilder, men jag har inte orkat ladda upp dem till datorn, latmask-Mandy. Men det får ni ta, de kommer senare.

Vad kan jag till berätta? Jo , jag var inte till skolan idag p.g.a. grym huvudvärk, så jag somnade om , sov till 11 och när jag vaknade gråtande efter en mardröm då min pappa dog var huvudvärken borta, skönt! Så jag satte direkt igång att måla, och så har jag målat ungefär hela dagen , förutom pausen jag hade då jag såg på ett gammalt top model avsnitt. Riktigt skön dag, har fått mycket gjort så jag är stolt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela