Amanda

Musiksmak

Publicerad 2009-09-21 17:36:29 i Allmänt,

Jag tänkte berätta lite om min musiksmak, som är vääldigt blandad, och är helt beroende på mitt humör!

Men mitt favoritband för tillfället är nog nästan Kings of Leon. Jag har helt och hållet gått och kärat ner mej i deras låt Sex On Fire - LINK!

Och så några andra låttips :

Som ni alla säkert hört : Akon - Sexy Bitch , men bra festlåt är den ju alltid!
Muse - Super Massive Black Hole Extra bra eftersom att man får Twilight känsla av den , ett stort +.
R Kelly - The World's Greatest Lyssnade mycket på den när jag var yngre, men nu när jag hörde den dethär VS igen kom jag ihåg den , så skön låt!
Dub FX - Love Someone Hörde den faktiskt första gången igår, men jag är fullkomligt fast.
Michael Jackson - Man In The Mirror Gammal men asbra!
The Prodigy - Warrior's Dance Att höra denhär med full volym är något av det bästa som finns, wou!

Här har ni då olika exempel på min konstiga musiksmak! Men jag gillar det, och som sagt ändrar den väldigt mycket enligt humöret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela