Amanda

Lördag

Publicerad 2009-09-26 09:16:34 i Allmänt,

Och jag är trött! Usch ändå. Det var ju marknad igår, så jag var inte hemma mellan 11 på morgonen till 1 på natten , därför var uppdateringen här på bloggen sämst. Men inte ska man klaga. Sådär halvkul hade jag igår, konstaterade nämligen att man håller på att växa ifrån marknaden, vilket är tråkigt! Något smått och gott köpte jag också där - ett par jättesköna stickade vantar , en plåmbok som jag har nu medan jag söker en ny , en t-skjorta och lite godis och mat. Såntdär ganska typiskt för marknaden.
Jag fotade inte mycket igår, men det lilla jag fotade kommer det bild på efter min träning, som jag har nu om 14 minuter. Lite sjuk är jag ännu, men jag tänkte försöka träna iaf.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela