Amanda

I (L) Perfume!

Publicerad 2009-09-13 17:21:11 i Dagbok,

Ikväll får jag en ny parfym av styvmor min! De har varit på Åland, så på båten kan man ju passa på att köpa en . Tyvärr hade de inte den jag egentligen ville ha, så jag köpte en som jag är 100% säker på att doftar gott, nam!

Dammatchen slutade 10-0 till EIF, fint spelat! Efter det for jag till mamma och åt, och nu är jag tillbaka hos far min . Funderar på att reda upp här, men det är tråkigt så knappast gör jag det.

Adidas wct , tee från Gina och byxor från H&M , simpelt och skönt!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-13 21:34:17

Många som är intresserade, först till kvarn med bäst bud! Kan frakta dem till finland men står då inte för frakten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela