Amanda

Hmm

Publicerad 2009-09-20 14:09:00 i Bilder,

Igår blev det en lång partykväll . Jag och Jossan började fixa oss hos min pappa runt 1600. Och så såg vi lite film före vi drog iväg till Vici. Där var det riktigt trevligt. Gott snack, trevliga människor och passligt med dricka. Tack för en fin början på kvällen Vici kan man lätt säga! Runt 2330 drog vi vidare till Ewe, där vi först bara var runt 5 stycken , men efter han ramlade det in mer och mer mänskor, och allt som allt var vi kanske runt 20 där under kvällen, riktigt passligt! Runt 0400 var jag hemma, och somnade direkt, var så slut!

Bilder från kvällen har jag en hel del av, och det kommer senare. Nu tänket jag bara bjuda på ett par bilder från dagen igår.


Här ser ni min nya halsduk igen, den gillas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela