Amanda

Ahh

Publicerad 2009-09-15 17:08:16 i Allmänt,

Jag älskar livet idag! Är så glad . Då jag och några flickor gick upp för kungsen fick jag och Jossan gladhetsryck. Vi blev så glada och vi kom på att livet var på topp just då. Att ha underbara vänner, vädret är fint och man har en såndär skön känsla i sej är ju bara härligt! Vi ville bara skrika av glädje.

Dessutom blev jag otroligt glad då jag satt i Ph's kök idag, som är så fint. Gammaldags med vissa moderna detaljer, underbart! Där satt vi 6 fina tjejer och drack varsin kopp cappuchino och snackade skit, kan det bli bättre? Näe!

Nu ska jag laga lite mat, gå ut i solskenet och sticka och läsa bok med flickorna och sen blir det dans.

GLAD DAG IDAG!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-15 17:51:05

sv: Hej! Vad roligt! :D Själv kommer jag längre norrifrån, en bit norr om Vasa närmare bestämt. Jag bor i en liten by. :)

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-15 20:26:28

sv: Ja det är ju så att de flesta andra som är finlandssvenska här på blogg.se är ens kompisar. :)



Vad ska du göra imorgon då, förutom skola?

Postat av: Ph

Publicerad 2009-09-16 21:12:50

Pappa blev riktigt smickrad när jag berättade att ni gillar köket! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela