Amanda

Torsdag

Publicerad 2009-10-08 13:33:54 i Bilder,

Hejsanhejsan! Idag är det ju dagen före fredagen igen , men dethär veckoslutet blir nog högst antagligen ett lugnt veckoslut för mej, ska ju till Sverige på söndag FFS! Ska bli så skönt att komma bort ett tag och njuta av en större stad med shopping med mor min , härligt ju.

Skolan idag var som vanlig förutom att vi fick sluta en timme tidigare, skönt värre! Så jag var hemma redan lite före ett.
Nu tänkte jag kolla lite film och kanske ta en powernap. Ikväll blir det gymmet med Ewe och sen en födelsedagsmiddag till min ära hos pappa. Var in där ett varv igår, och då stod min styvmor och bakade. Oj så gott det doftade!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-08 20:05:43

Du e söt mandy lilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela