Amanda

Tjejkväll!

Publicerad 2009-10-02 17:37:27 i Dagbok,

Det är vad jag ska ställa till med ikväll. Vi kommer att vara 11 heta tjejer samlade runt vårt matbord och i vår soffa, kan det bli bättre? NÄE! Har hållit på och förberett ända sedan jag kom hem runt 1500 med att t.ex. baka, städa lite, placera ut grejjs och bara fixa här hemma. Hoppas det blir bra! Och detta gör vi ju då för att fira MEJ! Haha, egoist javisst!

Annars har jag nu fått min praoplatser fixade, ena i en klädbutik och den andra på ett mysigt café, riktigt bra blir det nog!

Och något jag kan skryta med är att vi sprang 2000m idag på jomppan , och jag sprang det på bara 9 min 11 sek, vilket jag är sjuuuukt stolt över!

Hoppas ni också har en bra kväll, för det ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela